ידע כללי

לתכתובת העסקית יש מטרה עיקרית ומרכזית: להעביר מסר ולהשיג יעד כלשהו הקשור בעבודת המשרד; כלי חשוב מאוד בעבודת המזכירה, בנוסף למטרה זו, מהווה המכתב גם כרטיס ביקור של הארגון ומשמש כאמצעי פרסום, לכן יש להקפיד במיוחד על סגנון ניסוח נכון ועל צורה נאה ומרשימה של המכתב. כל אלה יש להם השפעה רבה על מוניטין הארגון ותורמים ליצירת רושם חיובי.

לרשותכם חומר תיאורטי שיסייע לכם לבנות את המכתב בעצמכם. החומר כולל פירוט סוגי המכתבים: רשמיים או פרטיים, מרכיבי המכתב, עקרונות הכתיבה המנהלית, ההבדלים בין סוגי המכתבים ודוגמאות מכתבים להמחשה. בנוסף, ניתן גם להיעזר בחנות הוירטואלית הכוללת מכתבי שבלונה בכל הנושאים.