מכתבי בקשת מידע הם מכתבים שבדרך כלל אנחנו מדלגים עליהם ומבקשים את המידע בעל פה טלפונית, מה שדורש מאיתנו להצטייד בכלי כתיבה ונייר, הרבה יותר פשוט וגם מקצועי לפנות בכתב, זה אמנם לא חוסך את הניירת שבכל מקרה תצטבר אבל זה בהחלט נותן קריצה
למי אנחנו ולמעשה הופך אותנו לרציניים ומסודרים. בין סוגי הבקשות- בקשה לחוות דעת על אדם, בקשה לקבלת מידע ותשובה בעקבות הפנייה בכתב, המסמכים
מנוסחים בצורה
רשמית וניתנים לשימוש אנשים פרטיים, מוסדות ציבוריים וחברות עסקיות, ללא מאמץ, הכול
מוקלד, רק למלא את החסר ולשלוח להדפסה או במייל. פשוט, לא?